تبليغاتX
چرا فتنه گر هستند؟
وبلاگicon

چرا فتنه گر هستند؟

تبریک

سال 1390 رو به تمام ایرانی های وطن پرست تبریک میگم و آرزوی سربلندی برای تمام ایرانی های ایرانی دارم.

امیدوارم در سال جدید حقیقت های سیاسی کشور برملا بشه و مردم با حقایق آشنا شوند. و من هم به جواب سوالاتم برسم.


منتظر جواب دوستان هستم البته اگر جوابی دارند.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و نهم اسفند 1389ساعت 22:58  توسط امید 

چرا فتنه گر هستند؟

با سلام

بعد از یک هفته بحث با تعدادی از دوستان تنها چیزی که درک کردم این هست که دوستان از روی تعصب حرف میزنند و جوابها رو به چیزهای دیگر میکشانند که از نظر من پاسخ سوالاتم نیست. برای همین از دوستان میخواهم به سوالات زیر جواب بدهند و از اون خارج نشوند.

در این مدت کوتاه و به خاطر قانع نشدنم وطن فروش و خود فروخته شدم، سبز شدم، بی منطق شدم ولی باز هم میگم تا سال گذشته دنبال سیاست نبودم ولی اینقدر اتفاقات مختلف در کشور افتاد که هر کسی رو به فکر واداشت از جمله خودم. طرفدار آقایان رفسنجانی، موسوی، خاتمی، کروبی و سید حسن خمینی از یک طرف و احمدی نژاد و بقیه نیستم ولی اتفاقات مختلف بعد از انتخابات یکی مثل مرا که بیطرف بوده رو به سمت اینان کشانده و اگر حرفی میزنم برای این است که یا بی طرف بمانم و یا به سمت دوست داران این  دولت بپیوندم.

من مسلمونم و شیعه 14 معصوم (اثنی عشری)هستم( نه 15 معصوم). گر چه در عمل با توجه به اسلامی که در جامعه به ما شناسانده شده ضعیف هستم . مقام معظم رهبری و ولایت فقیه رو قبول دارم ولی ایشان رو معصوم نمی دانم . کشورم رو مثل هر ایرانی دیگه دوست دارم و به آن عشق میورزم و همیشه سعی میکنم باعث سربلندی کشور ، مردم و رهبرم شوم  وتا کنون بوده ام ولی از آنجاییکه نمیشه خودم رو معرفی کنم( به خاطر عدم آزادی بیان و در نتیجه گرفتاریهای بعدی) همین جمله رو کافی می دونم.

اعتقاد من ایرانی با آزادی بیان، بدون حرف زور، بدون دخالت بیگانه، خودکفا رو آرزومندم

و اما سولاتم که خواهشا به همینها پرداخته بشه

1- هر مسلمانی که متهم به جرمی گردید قبل از اثبات جرم در نزد مجتهد جامع الشرایط آبروی او محفوظ و حق بازداشت وی نیست.

بر طبق قانون اساسی

اصل 32:

هیچ‌کس را نمی‌توان دستگیر کرد مگر به حکم و ترتیبی که قانون معین می‌کند. در صورت بازداشت، موضوع اتهام باید با ذکر دلایل بلافاصله کتباً به متهم ابلاغ و تفهیم شود و حداکثر ظرف مدت بیست و چهار ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضایی ارسال و مقدمات محاکمه، در اسرع وقت فراهم گردد. مختلف از این اصل طبق قانون مجازات می‌شود.

اصل 36:

حکم به مجازات و اجراء آن باید تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد.

اصل 37:

اصل، برائت است و هیچ‌کس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود، مگر این که جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.

اصل 39:

هتک حرمت و حیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر، بازداشت، زندانی یا تبعید شده، به هر صورت که باشد ممنوع و موجب مجازات است.



چرا باید موسوی و کروبی و همسرانشان در بازداشت باشند؟ مگه در دادگاهی جرم آنان ثابت شده است؟

2- مگه نمیکند آنها فتنه کردند؟ آنها گناه کارند؟ آنها منافقند؟ مگه مملکت ما قانون نداره؟ مگه دادگاه نداره؟ مگه نمیگند مدارک بر علیه آنها زیاده؟ چرا دادگاهی در طول یکسال گذشته تشکیل نشده؟ مگه میشه برای بزگترین اتفاقات بعد از انقلاب که باعث به همریختگی و سردرگمی مردم شده این همه طولش بدهند؟

3- مگه ادعای حرکت در قانون اساسی در کشور نیست؟ مگه حرف اول و آخر رو در کشور قانون اساسی نمیزنه؟پس چرا اجازه حرف زدن و آزادی بیان داده نمی شود؟ چرا آنان نمی توانند در تلویزیون ایران حرفاشون رو بزنند ؟چرا باید اجازه سوءاستفاده رسانه های خارجی رو بدهیم ، اگر اینان بتوانند حرف هایشان را در صدا و سیمای خودمان بزنند آیا بی بی سی و امثالش می تونند استفاده ببرند. وقتی اجازه نداشته باشی در صدا و سیمای خودمون حرف بزنی ، چاره ای دیگر می ماند ؟ آنها هم می خواهند حرف بزنند.
اگر همان سال گذشته آنها را به سیمای خودمان می آوردند کار به اینجا ها  نمی کشید.

4- شما ها همه مطمئنم قبول دارید که تمام اسامی که الان شما دارید دشنامشون می دید ، زمانی (حتی الان) از سران کشورمون بوده و هستند. سوال من این است اگر اینها به بیراهه می روند چرا رهبر آنها رو نزد خود فرا نمی خونه تا حرف و حدیثها تمام بشه؟ به پاس تلاشهای آنها در قدیم ارزش نداره که رهبر اینکار رو بکنه؟ اگر خارج شده اند چرا رهبر آنها را نزد خود فرا نمی خونه؟

«و الموُمنون و الموُمنات بعضهم اولیاء بعض یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر».

5- چرا در نزدیکی انتخابات رئیس خبرگان(بعد از 25 بهمن) جریانات بر علیه هاشمی شدت گرفته، او که بی قانونی رو محکوم کرد، حتما باید شعار اعدام کسانی روسر دهد که در هیچ دادگاهی محکوم نشده اند؟ این نشاندهنده خراب کردن ایشان نیست؟ این سیاست بازی بعضی آقایون نیست؟ 

6- اگر به گفته شما و برخی مسولین تعداد معترضان کم است چرا بر طبق قانون اساسی کشور و آزادی بیان ، اجازه راهپیمایی صادر نمی گردد؟

اصل 27 قانون اساسی:

تشکیل اجتماعات و راه‏پیمایی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.‏‏


البته باز هم هست که فعلا کافیست وتنها توجه شما رو به بعضی دیگر از قانون اساسی جلب میکنم

ممنون از شما

اصل 23:

تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‏ای مورد تعرض و موُاخذه قرار دارد.

اصل 38:

هرگونه شکنجه برای گرفتن اقرار و یا کسب اطلاع ممنوع است. اجبار شخص به شهادت، اقرار یا سوگند، مجاز نیست و چنین شهادت و اقرار و سوگندی فاقد ارزش و اعتبار است.

متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می‌شود.

اصل 56:

حاکمیت مطلق بر جهان و انسان از آن خداست و هم او، انسان را بر سرنوشت اجتماعی خویش حاکم ساخته است. هیچ‌کس نمی‌تواند این حق الهی را از انسان سلب کند یا در خدمت منافع فرد یا گروهی خاص قرار دهد و ملت این حق خداداد را از طرقی که در اصول بعد می‌آید اعمال می‌کند.

اصل 175:

در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین گردد.


+ نوشته شده در  سه شنبه دهم اسفند 1389ساعت 1:5  توسط امید  | 

چرا فتنه گر هستند؟

دوستان برای شرکت در بحث و نظر دادن حتما تمام نظرها و جوابها را مطالعه کنند تا بهتر در بحث شرکت کنند و نظر تکراری ندهند و خواهش میکنم بدون تعصب نظرات را بنویسید. با اطمیان میگویم که حرفهای  خیلی از کسانیست که خاموشند و دنبال خقیقت


ممنون

+ نوشته شده در  جمعه ششم اسفند 1389ساعت 19:51  توسط امید 

چرا فتنه گر هستند؟

سلام
سیاسی نیستم و از سیاست بیزارم ولی چندیست که سوالهای برام پیش اومده که
1- چطور میشود برعلیه کسی که یکی از نزدیکترین یاران امام بود فحاشی کرد؟ برعلیه کسیکه سردار سازندگی بود، سالها سال است که از تصمیم گیران کشور است، کسیست که باعث انتخاب رهبر در سال 68 شد در حالیکه قرار بود کشور توسط شورایی اداره شود رفسنجانی آمد و گفت که امام وصیت کرد که آیت ا.. خامنه ایی مناسب است و همین باعث رهبری آقا شد. این را همه می دانند. این مرگ بر هاشمی گفتنها . حیا کن ها نشانه چیست ؟
اینهایی که میان در سخنرانیهاشون به ایشان دشنام میدهند چیکاره این انقلاب بودند؟ در زمان جنگ کجا بودند؟ زمانی که رفسنجانی در زندانهای رژیم بود کجا بودند؟ اینها و خیلی مسائل دیگه جای فکر دارد و باعث میشه یکی مثل من که اصلا از سیاست خوشش نمیاد بفهمه بازی بزرگی در حال انجام شدنه. مردم رو به جون هم انداختن ـ به اسم ولایت بسیجیها را شوراندن ، و خیلی بازیهای دیگه.
2- در مورد بقیه هم همینطور. مگه خاتمی 8 سال رئیس جمهور کشورمون نبود ؟ مگه موسوی در زمان جنگ برای این کشور در بدترین شرایط زحمت نکشید؟ مگه کروبی سالهای سال تو مجلسمون نبود و مگه رئیس مجلس همین کشور نبود؟ مگه از یاران امام نبودند؟ مگه حسن خمینی نوه امام نیست؟ مگه یادگار امام نیست؟
چه میگذرد بر این مملکت که چنین اشخاصی مفسد شده اند؟ واقعا جای تاسف داره یکی مثل پناهیان میاد بر علیه اینها صحبت میکنه که هیچ عقبه ای نداره. یکی مثل خاتمی درقم آنچنان صحبت میکنه که تا همین مدتی پیش کسی او را نمی شناخت.
نه من در بازی سیاسی اینها نیستم و حالم به هم میخوره از این همه سیاسی بازی. ای کاش حزب اللهی های ما هم چشم خود را باز میکردند و همه چی را می دیدند و اینطور شستشوی مغزی نمی شدند که بر علیه مردم (البته یکسری از مردم که به هر حال آنها هم از همین مردمند) بایستاند.
دوست دارم جوابی منطقی از عزیزانی که این مطالب را می خوانند ببینم.


نکته: در ایرانم و در شهر به دور از هرگونه شلوغی زندگی میکنم و طرفدار هیچ سیاستمداری چه سبز و چه قرمز و هر رنگ دیگری نیستم و تنها دوست دارم جوابهای قانع کننده بگیرم و در مورد نظرات بحث منطقی بشنوم نه از روی تعصب

امید        2 اسفند 89   ساعت  1700

+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اسفند 1389ساعت 20:12  توسط امید  | 

چرا فتنه گر هستند؟

با سلام

داشتم در سایتهای مختلف چرخی میزدم و به جرس رسیدم و به مطالب جالبی رسیدم که بد ندیدم در وبلاگ قرار بدم.

حسن غفوری فرد نماینده تهران در مجلس، در پاسخ به سوالی پیرامون حملات اخیر به هاشمی رفسنجانی، اظهار عقیده کرد: "ما نباید از رهبری كند‌تر یا تند‌تر حركت كنیم و باید سخنان ایشان را فصل الخطاب بدانیم كه بر اساس آنها بر احترام مسئولان تاكید شده است. لذا حملات به هاشمی رفسنجانی را با فرمایشات رهبری منطبق نمی‌دانیم. "


وی افزود: وقتی هاشمی در روز عید میلاد پیامبر كنار رهبری می نشیند دیگر نباید چنین رفتارهایی صورت گیرد.


نماینده تهران در پاسخ به اینکه انتقادات اخیر به آقای هاشمی که در اظهارات سیاسیون نیز دیده می‌شود را تا چه حد منصفانه و عادلانه و بر محور عدالت می‌دانید؟، گفت: سیاسیون باید در اظهارات خود عدالت و انصاف را در نظر بگیرند آقای هاشمی درخصوص واقعه 25 بهمن موضع‌‌گیری كردند و بی‌قانونی را محکوم کردند اما برخی انتظار دارند ایشان مانند خودشان شعارهای اعدام باید گردد، و فقط ما خوبیم سردهد. 

مطهری كه اخيرا در نامه‌ای به دبير شورای نگهبان از اظهارات وی در نماز جمعه گلايه كرده بود گفت: بعضی درخواست‌ها برای محاکمه برخی آقايان باید ریشه‌یابی شود و باید ریشه این داستان را دید، این ماجرا از زمان مناظره‌های انتخاباتی و اتهام‌زنی‌ها در آن مناظرات شروع شد. 

فرزند شهید مطهری تاکید کرد: اگر زمانی بخواهیم عدالت را به درستی اجرا کنیم مقصرین این بحران را باید با نگاه واحد ببینیم و به اتهامات‌شان رسیدگی کنیم تا زمانی که این کار را نکنیم مطمئن باشید بحران تمام نمی‌شود‌‌.
 

وی درخصوص درخواست راهپیمایی در روز 25 بهمن گفت: در این شکی نیست که واقعه 25 بهمن یک کار غیرقانونی و ناشایستی بود اما باید نگاهی هم به عملکرد خودمان بیاندازیم، بسیاری از رسانه‌های ما از جمله صدا و سیما و بعضی روزنامه‌های 
دیگر در فاصله 9 دی (88)تا 22 بهمن (89) به تحریک و تحقیر معترضین پرداختند و همواره آنها را با مطالبي همچون شما دیگر تمام شده‌اید، شماها عددی نیستید، شما اعدام شدید، شما طرفدار ندارید...به مبارزه طلبیدند. 

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: وقتی مدام عده‌ای را خطاب قرار می‌دهند و می‌گویند شما دیگر هیچ طرفداری ندارید و از صحنه سیاسی خارج شدید و شما مرده‌اید در واقع آنها را تحریک می‌کنند که خودی نشان دهند. 

وی با بیان اینکه این افراد در به وجود آمدن این وضعیت مقصر هستند، خاطرنشان كرد: بنده هنوز هم معتقد هستم که باید صدای مخالفان و منتقدان را شنید و باید حق راهپیمایی مسالمت‌آمیز داشته باشند اما انتخاب 25 بهمن برای درخواست راهپیمایی زمان مناسبی نبود. 


به گفته مطهری باید از همان ابتدا به معترضان اجازه تجمع می‌دادند تا حرف‌شان شنیده می‌شد و حتی موسوی و کروبی می‌آمدند در صدا و سیما و حرف‌شان را می‌زدند و پاسخ می‌گرفتند، هنوز هم دیر نشده و معتقدم باید آنها را دعوت کرد تا حرف‌شان را بزنند. 


رئيس مجلس خبرگان، با انتقاد از مباحث انحرافي كه اين روزها در برخي محافل سياسي و رسانه‌هاي خاص و حتي صداوسيما در خصوص مجلس خبرگان رهبري و انتخابات هيأت رئيسه آن مي‌شود گفت: متأسفانه برخي محافل و افراد و رسانه‌هاي معلوم‌الحال، مباحثي را در خصوص خبرگان مطرح مي‌كنند كه اين‌گونه به جامعه القاء كنند كه اينجانب تشنه رياست بر جايگاه و مسند خاصي هستم. در صورتي كه به گواه تاريخ و گواهي شخصيت‌هاي موجود و نظام، بحمدلله هيچ‌گاه و در هيچ مقطعي به دنبال پُست و مسئوليت نبوده‌ام و از قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و مبارزه تاكنون در همه مسئوليت‌ها، اعم از تأمين سوخت داخل كشور، شوراي انقلاب، وزارت كشور، صداوسيما، دفاع مقدس، مجلس شوراي اسلامي، رياست جمهوري، خبرگان و... يا از طرف امام راحل يا رهبري معظم انقلاب تكليف و دستور مسئوليت را متوجه من كرده است يا با خواست مردم و بزرگان، با آراي مردم بوده است و در آينده نيز به عنوان يك سرباز انقلاب، همين‌گونه خواهد بود. 


وي افزود: حتي در اجلاس دوره قبل خبرگان رهبري، رياست خبرگان را شخصاً به آيت‌الله مهدوي كني پيشنهاد كردم و خود مايل به پذيرش آن نبودم و حضور در انتخابات خبرگان را رهبري معظم بر من تكليف كردند ولي متأسفانه برخي افراد ناآگاه و يا شايد آگاه‏، به‌گونه‌اي شانتاژ مي‌كنند كه گويي اين‌گونه مسئوليت‌ها براي اينجانب جاذبه‌اي دارد. در حالي كه اگر مسئوليتي پذيرفته مي‌شود جز اداي تكليف و دين به جامعه و انقلاب و نظام اسلامي نيست و اين بار نيز برخي افراد و گروههاي افراطي دانسته يا ندانسته شانتاژهايي مي‌كنند كه احساس مي‌كنم نبايد تسليم آنها و القائات آنان شد. لذا به تكليف عمل خواهم كرد و نتيجه آن هر چه باشد تنها رضايت و خشنودي خداوند برايم مهم است. 


سید محمد خاتمی در ادامه با اشاره به حصر خانگی مهندس موسوی و مهدی کروبی ضمن ابراز نگرانی از ادامه این روند تأکید کرد: چرا باید کسانی چون جناب مهندس موسوی و جناب آقای کروبی و همسرانشان که سابقه درخشان در انقلاب و جمهوری اسلامی دارند و در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و بی‌مهابا به انواع تهمت‌ها متهم شوند.با کمال تأسف چنین اقدام‌هایی سبب می‌شود که زمینه‌ای فراهم آید تا کسانی که نه نظام را قبول دارند و نه خیر ایران و ایرانی را می‌خواهند میدان‌داری و احیاناً از احساسات پاک مردم بخصوص جوانان سوء‌استفاده کنند.

آیا وجود ارتباط این عزیزان و نخبگان دیگر با مردم و جوانان، خود سبب مهار شدن غلیان‌ها و جلوگیری از سوء‌استفاده کسانی نخواهد شد که می‌خواهند اعتراض‌ها را متوجه اصل نظام کنند؟ در حالی که واقعاً چنین نیست؟بگذرم از ناسزاها و تهمت‌های یکطرفه که هر روز متوجه این برادران و دیگر شخصیت‌های مورد علاقه مردم می‌شود و فضا را آلوده می‌کند.

امیدوارم در آستانه سال نو با حرکت به سوی رفع حصر و محدودیت و آزادی زندانیان و ایجاد فضای امن و آزاد و ایجاد فضای شایسته این مردم که در آن رأی و اراده ملت تعیین کننده باشد، همگان حق انقلاب و جمهوری اسلامی را ادا کنیم. ان شاء الله.


  قسمتهایی از نامه آیت الله  سید علی محمد دستغیب  به اعضای مجلس خبرگان رهبری
هنگامی که این سطور را می نوشتم با برخورد غیر منطقی حاکمیت با افرادی که هر کدام هشت سال و بیشتر با رای مردم خدمت می کردند مواجه شدم، و فکر می کردم آخر مردم دنیا چگونه قضاوت می کنند که کشور، مدت 32 سال از انقلاب و در دست افرادی بود که به قول شعارهای شما دست نشانده آمریکا و اسرائیل بودند، چقدر زشت وزننده است! اینها دستور اسلام نیست، سیره ائمه اطهار نیست، تبلیغ اسلام و قرآن نیست...

هر فرد و یا گروه غیر مسئول حق حکم راندن و یا نسبت دادن کسی به ارتداد و منافق و فاسق ندارد، متهم باید در دادگاه علنی زیر نظر مجتهد جامع الشرایط با شنیدن دلایل جرم و اختیار دفاع از خود محاکمه شود، در غیر این صورت هر نوع بازداشت و حصر وغیره صورت شرعی و قانونی ندارد و جایز نیست. شعارهایی که علیه اشخاص داده می شود و بعضا از صداو سیما پخش می شود توسط هر فرد یا گروهی باشد جایز نیست. شبنامه ها، تراکت ها و اعلامیه هایی که علیه اشخاص منتشر می شود حتی اگر در محکمه عدل جرمش ثابت شود جایز نیست و صورت شرعی و قانونی ندارد. میزان حکم شرعی، قرآن وسنت و فتاوای مجتهدین جامع الشرایط مراجع تقلید می باشد.
اینک خلاصه تخلفاتی که از شرع و قانون صورت گرفته به نظر شریف عده ای از مراجع بزرگوار رسیده، از این قرار است:

1- مطابق حدیث معتبر منقول از امام صادق ع، هر کس شهادتین می گوید جان و مال و آبرویش محفوظ است. (عن الصادق ع: الاسلام شهادة ان لا اله الا الله و التصدیق برسول الله به حقنت الدماء) کافی 25:2- کتاب ایمان و الکفر.
2- هر مسلمانی که متهم به جرمی گردید قبل از اثبات جرم در نزد مجتهد جامع الشرایط آبروی او محفوظ و حق بازداشت وی نیست.
3- اثبات جرم باید با اقرار از روی اختیار و یا شاهد عادل و معتبر حاصل گردد، و اعتراف گیری در زندانها با ارعاب و تهدید و تطمیع بالخصوص آن هم با شکنجه ابدا جایز نیست و ظلم صریح است و فاقد وجه شرعی و حقوقی بوده و اعتبار ندارد.
4- هر کسی نمی تواند برای متهمین حکم صادر کند مگر مجتهد جامع الشرایط باشد. برای قضاوت یا در شان نبی است ویا درشان و صلاحیت وصیّ نبی است و در غیر این صورت مصداق شقی است. (قال امیرالمومنین ع: لشریح: یا شریح، قد جلست مجلسا ما جلسه الا نبی او وصیّ نبیّ او شقی. من لا یحضر5:3 حدیث 3222)
5- دروغها و تهمت ها که بعضا از صداوسیما پخش می شود هیچ قسم صورت شرعی ندارد.
6- به بهانه حفظ نظام( که در حقیقت از نظر آنها حفظ هیئت حاکم است) حرامهای خداوند و گناهان کبیره حلال نمی شود.
7- حاکم شرع و مجتهد جامع الشرایط از اصل تا فرع برای حکم دادن باید تحت هر نوع امر ونهیی نباشد حتی بزرگترین مقام مسئول کشور.
8- ارتداد و محاربه در فقه چارچوب معین و تعریف خاص دارد و حکم ثبوت ارتداد و محارب بودن اشخاصی که احقاق حق می کنند و فریادرسی می نمایند جز از طرف مجتهد جامع الشرایط با ذکر دلیل جایز نیست.
9- ضرب و شتم افرادی که برای احقاق حق، راهپیمایی آرام دارند جایز نیست، مرتکبان به آنها مجرمند و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و هیئت حاکمه مسئول حفظ جان و مال و آبروی آنهاست.
10- با توجه به اینکه امنیت حق طبیعی و اولیه همه افراد و شهروندان می باشد و هیچ کس حق سلب و یا ایجاد محدودیت در این حق ندارد، ورود هر فردی تحت هر عنوان و سمتی به حریم افراد، و استراق سمع و تفتیش وسایل خانوادگی آنها جایز نیست.
11- حوزه های علمیه باید مستقل باشند، مراجع بدون واهمه بتوانند احکام شرع و یا تخلف از آنها را بگویند.
12- دخالت نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی در امور مذهبی حوزه ها و مساجد و دانشگاه ها و امر و نهی آنها برای ائمه جماعات صورت شرعی ندارد.
13- هیئت حاکمه عهد کرده که به قانون اساسی پایبند باشد و قسم یاد کرده. نقض عهد جایز نیست و موجب سلب عدالت است.
14- خبرگان رهبر را برابر قانون اساسی که اختیار انتخاب و تعیین بر عهده آنان قرار داده و حتی برای آنان حق عزل دیده است، وقتی که فردی را برای رهبری تعیین می کنند مکلف هستند که ناضر بر اعمال وی باشند و هر نوع خلاف شرعی از زیر مجموعه انجام گیرد لازم است تذکر دهند و با رعایت مراتب امر بمعروف و نهی از منکر به وظایف قانونی خود عمل کنند، در غیر این صورت در نزد خداوند مسئول خواهند بود.
15- حیف و میل بیت المال بدون حکم شرعی و مجوز قانونی جایز نیست و در دخل و خرج آن لازم است مردم بدانند زیرا متعلق به همه مردم است.
16- وظیفه شورای نگهبان پاسداری از احکام اسلام و صیانت رای مردم و حفظ آبروی مسلمانان است؛ تخلف از آن جایز نیست.




به گزارش جهان احمد ناطق نوری در گفت وگو با خبرآنلاین درباره انتقادات کنونی در میان سیاسیون از هاشمی رفسنجانی، گفت: معتقدم کسی چون آقای هاشمی که مسئولیت بالایی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد و توسط رهبری منصوب می شود، نباید تخریب شود که دیگران به ریش ما بخندند بگوییند اگر بد است چرا در این مسئولیت است.

وی ادامه داد: اگر افرادی بخواهند با این طریق همه افرادی که در نظام جایگاهی دارند را به باد انتقاد بگیرند و فاصله ها را زیاد کنند، این کار خیلی به مصلحت نظام نیست. گناه کسی را هم نمی شود به گردن دیگری انداخت. آقای هاشمی که به شخصه مسئولیت چیزی را ندارد و برخی اظهارنظرهایی که درباره فرزندان ایشان گفته می شود، باید با مدرک باشد.

ناطق نوری شاخصه اظهارنظر سیاسیون درباره افراد برای آنکه از مدار حق خارج نشود را «شیوه عمل رهبر انقلاب» دانست و گفت: سیاسیون باید به آنچه مقام معظم رهبری گفتند عمل کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه به توصیه رهبرانقلاب درباره هاشمی رفسنجانی اشاره و خاطر نشان کرد: بنابر آنچه که من از دوستان شنیدم رهبر انقلاب یکی دو ماه قبل در یک نشست فرمودند آقای هاشمی را باید نگه داریم، سید حسن را باید جذب کنیم. اینها نشان می دهد که ایشان همان شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی را دنبال می کنند.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای نسبت به بیوت مراجع گفت: نبایستی دایره افراد زیر چتر انقلاب را تنگ کنیم چرا که در درازمدت به مصلحت انقلاب نیست.

ناطق نوری در پاسخ به اینکه انتقادات کنونی از هاشمی را برنامه ریزی شده می داند یا اینکه معتقد است مطالبه افکار عمومی است، اظهار داشت: یک عده ایشان را تخریب می کنند و به افکار عمومی در این زمینه خط می دهند و شاید هدف هایی هم داشته باشند.



شنبه ۷ اسفند ساعت ۱۹۳۰

+ نوشته شده در  دوشنبه نهم اسفند 1389ساعت 19:2  توسط امید 

نظر و جواب نظر تردید ممنوع!!!

نظر و جواب نظر تردید ممنوع!!!

سلام امید خان.
اینان(سران فتنه) و در رأسشان هاشمی ضد ولایت فقیه هستند.
{{{هاشمی رفسنجانی در حالی که در رأس مجلس خبرگان قرار دارد، چگونه احتمال می‌دهد شاید روزی نظام ما ولی فقیه نداشته باشد؟ چگونه است هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد را همیشگی می‌داند ولی ولایت فقیه را نه؟ کدام نظام مدّنظر هاشمی است که ولی فقیه ندارد؟}}}
میتونی به این آدرس بری و در جریان جلسه اخیر دانشگاه آزاد که موضوعش وقف اموال دانشگاه آزاد هست قرار بگیری.کاملا بخون تا متوجه بشی از چه کسی داری حمایت میکنی.
http://www.bdpnur.blogfa.com/post-65.aspx
هاشمی یک منافق محض هست
منتظرم




سلام

بحثی با شما که اینقدر واضح بی منطق هستید (متاسفم) و در مورد هاشمی اینطور میگویید ندارم. مطمئنا آقای رفسنجانی با حرف تعدادی آدم معلوم الحال کوچک نمی شود. ایشان از نزدیکترین یاران امام بودند و نزدیکترین دوست رهبر


سلام
--------
حجت بر نمایندگان خبرگان درباره هاشمی تمام است.
مجلس محترم خبرگان رهبري اينك در برابر اظهار‌نظر مردمي قرار دارد كه شايد روزي به رئيس مجلس به عنوان نماينده رأي داده باشند، اينك در برابر نگرش او به رهبري و در برابر عدم صدق و وفاداري او، اعلام موضع كرده‌اند!
--------------------------------------------------------------
با مطالب سیاسی بروزم
موفق باشید.




سلام

بحثی با شما که اینقدر واضح بی منطق هستید (متاسفم) و در مورد هاشمی اینطور میگویید ندارم. مطمئنا آقای رفسنجانی با حرف تعدادی آدم معلوم الحال کوچک نمی شود


سلام
در جواب امید برای نظرش در وبلاگ غبار فتنه:
آقای امیدخان اولا شما منطقی نیستید که حرف منطقی رو قبول ندارید.
دوما شما فکر میکنید این مملکت بی صاحب است که هرکی به هرکی باشه!!! این مملکت رو تا اینجا امام زمان نگه داشته و آقا رهبری کرده به همراه ملت.تو این چندسال آقا کشورو اداره کرده. اینها کی باشن که بخوان واسه ما تصمیم بگیرن. فقط تنها زحمتی که کشیدن تو این چندسال دل آقا رو خون کردن!!!
برید تحقیق کنید.همین آقایون منافق، رو دست ما خرج گذاشتن. کلی دولت باید هزینه کنه و از این 3نفر محافظت کنه که همین ملت تیکه پارشون نکنن. یه نمونش بعد از 25 بهمن ملت جلوی خونه این 3ابله تظاهرات کردن. اگه همین نیروهای محافظ دولتی نبودن، ملت اونها رو میکشتن. اینها خودشون خودشونو زندانی کردن. ملت ازشون متنفرن.
تو رو خدا برو تحقیق کن مطالعه کن.
گفتی چرا مجوز راهپیمایی نمیدن. ببین امیدخان اینا به قول خودشون میخواستن بیان برای حمایت از مردم مصر و تونس راهپیمایی کنن.اما اومدن سطل آشغال آتیش زدن. مگه آدم به این بی جنبه ها مجوز راهپیمایی میده. مجوز ندادن اینکارو کردن. وای به حال اینکه مجوز بدن!!!
امیدخان،
تاریخ داره دوباره تکرار میشه. دارن دل علی رو خون میکنن. برید بصیرتتونو بالا ببرید.
همیشه دعا میکنم هرچه زودتر امام زمان عج بیاد و شما هارو با حرفاش روشن کنه که مرتکب چه اشتباهی هستید.
... و اما من میدونم تو همون سبز جلبکی هستی که یه جوری میخوای حرفتو به ما تحمیل کنی. اما تو و امثال تو بدونن ما زیر بار زور نمیریم و مثل شماها خودفروش و وطن فروش نیستیم. اگه شما منطقی باشی جواب منو میدی و این بحث رو ادامه میدی.
در هر صورت من در وبلاگم در خدمت شما هستم.
یا علی.



مرد شور سبز و همه رنگ
خود فروش و طن فروش خودتی همه کست
سالهاست دارم واسه کشورم و رهبر افتخار کسب میکنم . و تو عددی نیستی که درباره وطن حرف بزنی . بگو چیکار کردی واسه وطنت؟

به جای خارج شدن از بحث منطقت رو نشون بده. جوابهارو بده. نه من شما رو میشناسم و نه شما منو. بیا و جواب زور نده .


خوبه که کم آوردی
بچه سبز جلبکی
وقتی آدم کم میاره فحش میده. چون بد و بیراه گفتی منم مثل خودت جواب میدم.
شما سبزا همتون بی جنبه اید.
مثل سران تون.
ملت هم که حوصله تونو ندارن.پس چرا زنده اید.
برید یه جا گم و گور شید.



این هم از منطق شما
مرد شور سبز و همه رنگ
خود فروش و طن فروش خودتی همه کست
سالهاست دارم واسه کشورم و رهبر افتخار کسب میکنم . و تو عددی نیستی که درباره وطن حرف بزنی . بگو چیکار کردی واسه وطنت؟
به جای خارج شدن از بحث منطقت رو نشون بده. جوابهارو بده. نه من شما رو میشناسم و نه شما منو. بیا و جواب زور نده .
حق با شماست. هر کی کم میاره فحش میده. پس بهتره حرفات رو مرور کنی
خوشم میاد کامنتهای منو در وبلاگت پاک میکنی


خوشحالم که خودت رو نشون دادی. خوشحالم درک میکنی فحاشی چقدر بده ولی خدا کنه درسی برات باشه که هر زمان کم آوردی به کسی دشنام ندی
حرف درستی نزدی. ببین چقدر سخته که حاضر نیستی جوابامو بزاری بمونه. در حالیکه حرفت رو به خودت برگردوندم.
اگه مسلمونی ، اگه واقعا به خدا و ائمه اعتقاد داری و اگه واقعا به رهبر ایمان داری، بهتره راه درست بروی و از افترا به دیگران بپرهیزی.
اعتقاداتم نسبت به اسلام و رهبر خیلی بیشتر از شماست و شکی ندارم. در حالیکه شخص خودت در خونت میشینی مثل من زیادند که در حال کسب افتخار واسه کشورشون و در نتیجه رهبرند. لذت چنین چیزی رو تا آخر عمر درک نمیکنی.

فرقمون در اینه که شما ادعای مسلمونی داری ولی 15 معصوم داری ولی من مسلونی هستم که اعتقاد به 14 معصوم دارم.


سلام.
نمیخواستم آشنائیمون با بدوبیراه شروع بشه. اما اولین باری که اینجا نظر دادم گفتی حرفات منطقی نیست. در حالی که من هم مثل بقیه موضعم رو اعلام کردم. اما جنابعالی شاید چون به نفعت نبود، گفتی حرفام غیرمنطقیه و اصلا ارزش جواب دادن ندارم!
شما که به قول خودت عاشق رهبرت هستی پس چرا حرفشو قبول نداری.چرا به حرفاش شک داری!!! مگه نگفت موضعتونو شفاف اعلام کنید؟ اما شما هنوز هم اندر خم یک کوچه اید! هنوز هم نمیدونید اینطرف هستید یا اونطرف!
از شما میخوام مشکل اصلی خودتو بگی شاید بتونیم در موردش بحث کنیم.
من هیچوقت نگفتم 15معصومی هستم. مثل بقیه مسلمونا و بچه شیعه ها من هم 14 معصومیم. اما به رهبرم عشق می ورزم و حاضرم جونمم براش بدم. چون معتقدم نائب امام زمانمه.
در ضمن دوست دارم یکی از افتخاراتتو که واسه رهبر کسب کردی رو برام بگی.
در وبلاگم منتظرتم.



سلام
بهتره نظر اولت رو هم بخونی . حرفهایی زدی و در آخر نوشتی هاشمی منافق است و من جوابی جزء این نمیتونستم بدم. نوشته بودم دنبال جواب منطقی هستم ولی آیا جوابت منطقی بود؟ همین چند روز پیش هاشمی در کنار آقا نشسته بود ، یعنی رهبر با منافقین نشست و برخاست دارد؟ و چون من به شما عیر منطق میگم ، میشوم وطن فروش؟ می شوم خود فروخته؟ بهتره یکبار مطالبت و جوابام رو مرور کنی.
من آدمی نیستم که چشم بسته به یک سمت کشیده شوم و برای همین این وبلاگ رو درست کردم و از آنجایی که کشورم و رهبرم رو دوست دارم می خوام درست تصمیم بگیرم. ولی تمام حرفهایی که در تلویزیون و رسانه ها و سایتها می بینم و میشنوم همه نشان از مسائل پشت پرده داره و برای همین در حال بحث با شماها هستم. بعد از یک هفته از ساخت وبلاگ حتی یک نظر ندیدم که دلیلی بر فتنه گری آنان باشه چه برسد به منافق بودنشون.
اگر قرار بود افتخاراتم رو بگم که تابلو میشدم و شناخته و در این فضای کشور که آزادی بیان وجود نداره و کسی نمیتونه شک به چیزی داشته باشه به نظرت میتونم بگه چیکار کردم
در آخر شما بابت تهمتهای دیشبتون یک عذر خواهی بدهکاری

آرزو میکنم حقیقت هرچه هست زودتر برای همه مردم مشخص بشه و مملکنم در صلح و صفا و بدون دغدغه در سطح جهان بدرخشه


شما ملتفت نیستید. گفتم مشکلتو بگو. بازم حرفای تکراری میزنی!
در ضمن من از شما توهین شنیدم که جوابتو دادم.
اگه صحبت بدهکاریه تازه شدیم یک به یک. البته هردو اشتباه کردیم.
بعدش کار این آقایان از فتنه هم گذشته، دیگه به مرحله ضدانقلابی رسیده. در مورد نشست و برخاست آقا با هاشمی هم بگم که امام هم با بنی صدر نشست و برخاست داشت. یعنی بنی صدر هم منافق نبود. البته آقا از روی ناچار با هاشمی نشست داره.بخدا در پس پرده سیاست چیزاییه که شما نمیدونی!
 منافق یعنی دورو. اما هاشمی کارش از منافق هم گذشته.چون دیگه مواضعش رو مستقیم بیان میکنه!
پسرخوب تمام ملت دروغ میگن فقط شما راست میگی!!! مگه شعار مرگ بر هاشمی رو تو راهپیمایی ها نمیشنوی؟! کسی که دشمن ازش حمایت میکنه پس خودش دشمن ملت ایرانه. نکنه این حرف امام رو هم قبول نداری.
اگه هاشمی پیرو ولایت فقیه هست، پس چرا جلوی بچه هاشو نمیگیره؟! چرا باید فائزه بگه که چون من فرزند هاشمی هستم آزادی دارم!این یعنی حمایت هاشمی از فرزندانش! چرا اینهمه فرزندانش به رهبرمون توهین کردن، هاشمی حتی به اونا اف هم نگفت!! چرا یکبار هم از سران فتنه برائت نکرده؟ چرا اونارو زیرسوال نبرده؟ باهاشون مخالفت نکرده،هیچی، با سکوتش حمایتش رو از اونا اعلام کرده! حرف زیاده در موردش. اما مشکل خودت چیه؟؟؟
من شک دارم که آقا رو دوست داشته باشی! چون حرفاشو قبول نداری. به حرفای آقا شک داری!!
من میخوام بدونم مشکلت چیه؟ بگو در موردش بحث کنیم.

[خط فاصله]

رهبر مگه تعارف داره؟ شما از سیاست چی می دونی؟
دوست عزیز شعار در راهپیمایی رو شنیذی رو بزار کنار و بگو چرا برابر قانون اساسی چرا اجازه راهپیمایی به معترضین داده نمیشه؟
اگه به شعار هست مگه بعد از انتخابات چندین میلیون مرگ بر دیکتاتور نگفتند؟
عزیزم که از سیاست آگاهی ، می دونی در زمان ورود مثلا احمدی نژاد در شهری چند دستگاه اتوبوس میفرستند تا از اطراف اون شهرها آدم میارند؟ بله در کشورمون آدمهای ساده زیادند. ولی اگر حرف شما درست است آرزو میکنم روزی مجوز راهپیمایی صادر بشه تا روسیاهی خودتون رو ببینید،
مشکل من اینه که جوابهایم داده نمیشه و همش در حال سفسطه هستی
1- مطابق حدیث معتبر منقول از امام صادق ع، هر کس شهادتین می گوید جان و مال و آبرویش محفوظ است. (عن الصادق ع: الاسلام شهادة ان لا اله الا الله و التصدیق برسول الله به حقنت الدماء) کافی 25:2- کتاب ایمان و الکفر.

2- هر مسلمانی که متهم به جرمی گردید قبل از اثبات جرم در نزد مجتهد جامع الشرایط آبروی او محفوظ و حق بازداشت وی نیست.

دو مورد اول به خاطر بازداشت خانگی موسوی و کروبی و همسرانشان

3- مگه شما نمی گید آنها فتنه کردند؟ آنها گناه کارند؟ مگه مملکت ما قانون نداره؟ مگه دادگاه نداره؟ مگه نمیگند مدارک بر علیه آنها زیاده؟ چرا دادگاهی در طول یکسال گذشته تشکیل نشده؟


4- مگه ادعای حرکت در قانون اساسی در کشور نیست؟ پس چرا اجازه حرف زدن و آزادی بیان داده نمی شود؟ چرا آنان نمی توانند در تلویزیون ایران حرفاشون رو بزنند ؟چرا باید اجازه سوءاستفاده رسانه های خارجی رو بدهیم ، اگر اینان بتوانند حرف هایشان را در صدا و سیمای خودمان بزنند آیا بی بی سی و امثالش می تونند استفاده ببرند. وقتی اجازه نداشته باشی در صدا و سیمای خودمون حرف بزنی ، چاره ای دیگر می ماند ؟ آنها هم می خواهند حرف بزنند.
اگر همان سال گذشته آنها را به سیمای خودمان می آوردند کار به اینجا ها  نمی کشید.


5-شما ها همه مطمئنم قبول دارید که تمام اسامی که الان شما دارید دشنامشون می دید ، زمانی (حتی الان) از سران کشورمون بوده و هستند. سوال من این است اگر اینها به بیراهه می روند چرا رهبر آنها رو نزد خود فرا نمی خونه تا حرف و حدیثها تمام بشه؟ به پاس تلاشهای آنها در قدیم ارزش نداره که رهبر اینکار رو بکنه؟ اگر خارج شده اند چرا رهبر آنها را نزد خود فرا نمی خونه؟


6-چرا در نزدیکی انتخابات رئیس خبرگان(بعد از 25 بهمن) جریانات بر علیه هاشمی شدت گرفته، او که بی قانونی رو محکوم کرد، حتما باید شعار اعدام سر دهد؟

7- اگر تعداد معترضان کم است چرا بر طبق قانون اساسی کشور و آزادی بیان ، اجازه راهپیمایی صادر نمی گردد؟

8- چرا هر کس انتقاد میکند دستگیر می شود؟ مگه آزادی بیان وجود نداره

9-




+ نوشته شده در  دوشنبه نهم اسفند 1389ساعت 19:1  توسط امید 

نظر و جواب نظر rahjo

نظر و جواب نظر rahjo

سلام دوست عزيز به نظر من هر كسي در اين دوره زندگي مي كند چه بخواهد چه نخواهد ، قاطي سياست مي شود اگه زرنگ باشه و حواسشو جمع كنه حذف نميشه ولي اگه مثل كبك سرشو زيره برف كنه ديگران هم سر شو زير آب مي كنند...

باور كنيد ما هم خوشحال نيستيم كه اين افراد با اين سابقه درخشان امروز مقابل رهبري ايستاده و يا با سكوتشون وضع را وخيم تر مي كنند. اما رهبري در يكي از سخنرانيهايشان با اشاره به زندگي طللحه و زبير گفتند كه : ميزان ، حال افراد است ...
من با كروبي و موسوي كاري ندارم ،‌ اما ما مگر از آقاي هاشمي چه مي خواهيم جز يك اعلام صريح و موضع گيري در برابر كساني كه دارن نقشه هاي دشمنان را در داخل عملي مي كنند، به نظر شما اين انتظار زياديه؟؟




سلام و تشکر بابت نظر
مشکل من این است که نمی تونم بپذیرم به یکباره چند نفر از بزرگان کشورم به یکباره طلحه و زبیر بشوند ، شاید سکوت ایشان هم از همین ناشی میشود و با خبر بودن از پشت پرده ای که من وشما نمی دانیم


سلام دوست عزیز
اولا باید بگویم شما را درلینکهای روزانه وبم قرار دادم تا بحثامون ادامه داشته باشن ، و شاید مخاطبین و دوستان من بتونن پاسخ شمارو بدهند!
دوما درباره اینکه گفتی: چرا همه به یکباره طلحه و زبیر شدند، به نظر من این خیلی ساده انگاری که بگوییم " به یک باره" چون این اتفاقی که الان تو مملکت ما داره می افتد ثمره تمهیدات و برنامه های سالهای خیلی قبل است !
فرض کن چندتا سنگ را باهم تو دستت گرفتی می خواهی با هم پرت کنی اول زاویه بینشون صفر است اما به محض اینکه پرت می کنی تا به نقطه اوج خودشون برسن فاصله شون از هم خیلی زیاد می شه و در نهایت هم کسی نمی تونه پیش بینی کنه باز بهم میرسن یا نه؟ یا بهتر بگم احتمالش خیلی کمه که دوباره هم جهت هم بشند!




سلام
ممنون از اینکه میای و پاسخ میدی و لینک کردی ، من هم شما رو لینک کردم.
من برای دوستی دیگر نوشتم که
من نفهمیدم چه کسی مشخص کرده که اینها طلحه و زبیرند؟ پناهیان؟خاتمی؟حداد؟شما؟دادگاه؟
اگر اینطور بود شک نکنید که آقا اعلام میکردند و چون اعلام نکردند از نظر من حرفهای شما و کسانی که آنها را طلحه و زبیرهای زمان می دانند نشان از حرف زور و بی منطق است (شرمنده)و اگر اینها طلحه و زبیرهای زمان هستند و آقا اعلام نکرده دو حالت داره 1- ایشان دیگر نمی تونند ولی فقیه باشند( که بلاشک اینطور نیست) 2- مصلحت این است که چیزی نگوید ( که در اینصورت احدی حق قضاوت و افترا به آنان را ندارد

سلام دوست عزیز
در باره این مسئله ای که مطرح کردی منم باهات موافقم ما نمی تونیم قضاوت کنیم و به هرکسی که پاشو یه ذره از خط رهبری جدا کرد بگیم منافق یا محارب. تشخیص این به عهده قضات است اما من بازهم میگم مگه ما از آقای هاشمی چه می خواهیم جز یک موضع گیری صریح؟؟!!! چرا اینقدر تردید دارن؟؟؟!!
برای پاسخ به سوالت به وبم سر بزن و مطلبی را که به نقل از سید احمد خاتمی نوشتم بخون حتما به جوابت می رسی. عنوان مطلب:"معیار تشخیص , نظر قاضی است نه نظر من"




سلام
1- اصلا این آقا را در حد رفسنجانی، موسوی، کروبی، خاتمی ، سید حسن نمی دانم که حتی در موردش فکر کنم.
2- چیزی که من متوجه شدم کشته شدگان توسط نفرات حکومت زده شدند و نه کسی دیگر
3- اگر این شخص حرفهای خودش رو قبول داشت که در حالیکه صحبتهایش در حال پخش بود ، حکم صادر نمی کرد.
4- دوست عزیز من سوالی ازت می پرسم و از شما می خواهم به آن خوب فکر کنید ، در حال حاضر می شنویم که می گویند: مرگ بر هاشمی، مرگ بر موسوی ، مرگ بر خاتمی. هاشمی 8 سال، خاتمی 8 سال ، موسوی 4 سال ، می شود 20 سال. حدود 2 سال هم بنی صدر که می شود 22 سال.
بابا جان مگر می شود 22 سال کشورمون رو منافقین اداره کرده باشند. هر جوری می خوام قبول کنم اصلا نمیشه. الان آمدن می گویند مدارکی دارند که نشان میده در سال 65 موسوی(اطرافیانش) با سیا همکاری داشته اند.
آخه این حرف به بازی گرفتن شعور مردم نیست؟ همین دو سال پیش صلاحیت گرفت برای انتخابات . این مدرک از هوا یک هو افتاد پائین؟ آنهم با این اطلاعات ما که از قوی ترین سازمانهای اطلاعاتی جهان هست/
به خدا به بازی گرفته شدیم. کشورمون شده زور. نزدیکترین یاران امام شدند منافق. نزدیکتریت دوست و یار رهبر شده همکار منافق. نوه امام شده همکار منافق.
نه من به عنوان یک فرد عامی نمی تونم بپذیرم چنین چیزهایی رو.

سه دفعه برات کامنت گذاشتم هر سه دفعشم الکی خطا داد عدد را اشتباه وارد کردید
نمیدونم جوابم بهت رسیده یا نه حلا زیاد مهم نیست
یه سر بهم بزن مطلب جالبی راجع به منافقین از قران نوشتم



سلام
من کامنتی به جزء همین نداشتم. مساله این است که من حرفهای اینها و صدا و سیما که یک طرفه قضاوت میکنه رو فقط بازیهای سیاسی میدونم و برای خراب کردن بزرگان قدیم نظام و من دلیلی بر ضد نظام بودن آنها نمی بینم چه برسد به منافق بودنشون.
اینکه بدون هیچ حکمی مدتیست در حصر خانگی هستند نشانه چیست؟ بدترین زندانیها هم می توانند ملاقاتی داشته باشند ولی چرا اینان نباید خانواده خود را ببینند؟
می خواهم بدانم در کدام قانون نوشته شده کسی رو بدون محاکمه محکوم کرد؟
من می خوام بدونم اگر تعداد معترضین کم است چرا در تهران چنین جو برقرار است؟
دوست عزیز از شما این سوال رو دارم که به نظرت اگه مجوز راهپیمایی برای معترضین صادر شود چه تعداد بیرون خواهند آمد؟

سلامی مجدد
منافق بودن موسوی و کروبی که دیگر بر همه محرز شده من نمی دانم شما هنوز چرا شک دارید!!! وقتی مشاور ارشد موسوی با بی بی سی مصاحبه می کند یعنی چی؟ وقتی در موقع انتخابات در دفاتر تبلیغاتی اش گروههای متصل به آمریکا وجود داشته اند یعنی چی ؟ وقتی آقای کروبی هر اظهار نظری می کنه فوری نقل محفل رسانه های غربی می شه یعنی چی ؟؟ امام بارها گفته اند وقتی دیدید دشمن براتون کف وهورا می کشد بدانید یه اشکال در کارتون وجوددارد و دارید راه را اشتباه می روید!!!
دوست عزیز اینکه شما به همه چی شک دارید و همه چی را دروغ می پندارید، جای تاسف دارد !! چون هر آدم روشنفکری بالاخره به چیزی اعتماد واعتقاد دارد و شک وتردید ناشی از ضعف ایمان است
اگر امروز جوانان ما_ من جمله خودم _دچار شک و تردید شده ایم و نمی توانیم حق را از باطل تشخیص دهیم ناشی از کمرنگ بودن ایمان وتقوایمان، و مسلط بودن شیطان بر افکارمان است . برای جنگ های نرم این زمانه اسلحه هر شخص ایمانش است و بدون این اسلحه قطعا در این هجمه های سنگین دشمن از بین خواهد رفت!!



سلام
من قبلا هم گفتم. چرا باید اجازه سوءاستفاده رسانه های خارجی رو بدهیم ، اگر اینان بتوانند حرف هایشان را در صدا و سیمای خودمان بزنند آیا بی بی سی و امثالش می تونند استفاده ببرند. وقتی اجازه نداشته باشی در صدا و سیمای خودمون حرف بزنی ، چاره ای دیگر می ماند ؟ آنها هم می خواهند حرف بزنند.
اگر همان سال گذشته آنها را به سیمای خودمان می آوردند کار به اینجا ها شاید نمی کشید. دروغ میگم؟
من شک دارم و باید هم شک داشته باشم. اتفاقات مختلف در طول این مدت نشان از چیزی پنهان در حکومت دارد
..



ببین من احساس می کنم تو به دنبال حقیقت نیستی ؟؟ به دنبال اونکه خودت فکر می کنی حقیقته هستی!!!!!!!!!!!!!!
من سوالی ازت دارم اگه یه روزی رهبر بیاد تو تلویزیون بگه که مثلا فلانی و فلانی منافق و فتنه گرند ، تو قبول می کنی ؟ یا نه؟ بازم وبلاگ میزنی حقیقت چیست؟؟؟
راستی یکی از دوستام بهت جواب داده بیا ببین


سلام
1- به خدا قسم و به عزیزانم قسم حقیقت رو می خوام
2- شما ها همه مطمئنم قبول دارید که تمام اسامی که الان شما دارید دشنامشون می دید ، زمانی (حتی الان) از سران کشورمون بودند. سوال من این است اگر اینها به بیراهه می روند چرا رهبر آنها رو نزد خود فرا نمی خونه تا حرف و حدیثها تمام بشه؟ به پاس تلاشهای آنها در قدیم ارزش نداره که رهبر اینکار رو بکنه؟ اگر خارج شده اند چرا رهبر آنها را نزد خود فرا نمی خونه؟
3- مگه شما نمی گید آنها فتنه کردند؟ آنها گناه کارند؟ مگه مملکت ما قانون نداره؟ مگه دادگاه نداره؟ مگه نمگند مدارک بر علیه آنها زیاده؟ چرا دادگاهی در طول یکسال گذشته تشکیل نشده؟
4- مگه ادعای حرکت در قانون اساسی ندارید؟ پس چرا اجازه حرف زدن و آزادی بیان داده نمی شود؟ چرا آنان نمی توانند در تلویزیون ایران حرفاشون رو بزنند ؟
5- حرفهای قشنگی از آیت ا.. دستغیب در وبلاگم گذاشتم:
هر مسلمانی که متهم به جرمی گردید قبل از اثبات جرم در نزد مجتهد جامع الشرایط آبروی او محفوظ و حق بازداشت وی نیست.
ارتداد و محاربه در فقه چارچوب معین و تعریف خاص دارد و حکم ثبوت ارتداد و محارب بودن اشخاصی که احقاق حق می کنند و فریادرسی می نمایند جز از طرف مجتهد جامع الشرایط با ذکر دلیل جایز نیست.
مطابق حدیث معتبر منقول از امام صادق ع، هر کس شهادتین می گوید جان و مال و آبرویش محفوظ است. (عن الصادق ع: الاسلام شهادة ان لا اله الا الله و التصدیق برسول الله به حقنت الدماء) کافی 25:2- کتاب ایمان و الکفر.
هر مسلمانی که متهم به جرمی گردید قبل از اثبات جرم در نزد مجتهد جامع الشرایط آبروی او محفوظ و حق بازداشت وی نیست.
و مسائل دیگر که حتما در وبلاگم بخونید. حرفهای بقیه رو هم بخونید.
6- شما فکر میکنید من طرفدارشون هستم ولی باز هم قسم میخورم به عزیزانم که اینطورنیست. هرجوری می خواهم قبول کنم که جوابهای شما منطقی است نمیشه؟ احساس من از شما اینه که از روی تعصب و افراط حرف میزنید. من از شما باز هم سوال دارم: چرا در نزدیکی انتخابات رئیس خبرگان جریانات بر علیه هاشمی شدت گرفته، او که بی قانونی رو محکوم کرده بود، حتما باید شعار اعدام سر دهد؟

نه دوست عزیز. من جواب منطقی میخوام و نه از روی افراط. کشورمو دوست دارم و مدتهاست با مغرور برای کشورم افتخار آفرینی میکنم و مطمئنم خیلی بیشتر از شما برای کشورم و برای رهبرم افتخار کسب کردم و میکنم.


به هر حال ممنونم از شما بابت نظراتتان
+ نوشته شده در  یکشنبه هشتم اسفند 1389ساعت 20:11  توسط امید 

نظر و جواب نظر کاوه

نظر و جواب نظر کاوه

بسم الله الرحمن ارحيم.
سلام.
اول از همه خوشحالم از اينكه يك فضاي بي طرف پيدا شده كه ميشه حرف تمامي افراد رو شنيد.
تقريبا تمام نظرات رو شنيدم بنابراين من اينطور ميتونم نظرمو بگم :
آقاي ميرحسين موسوي 8 سال نخست وزير امام بوده. آقاي كروبي دو دوره رييس مجلس. آقاي خاتمي 8 سال رييس جمهور.و آقاي هاشمي رفسنجاني 10 سال رييس مجلس و 8 سال رييس جمهور(به اضافه مسئوليت هاي ديگر).
آيا با زير سئوال بردن تمام اين افراد :
اولا انقلاب ما زير سئوال نميره؟ در سي سال گذشته ي كشورمان اين افراد با سمت هايي كه داشتند جزو بدنه اصلي اين نظام بودند. اگر اين افراد بي بصيرت منافق و ضد انقلاب هستند آيا اين سئوال پيش نمياد كه اين چه جور انقلابي هست كه سي سال افراد منافق و ضد انقلاب آن را اداره مي كردند؟آيا با زير سئوال بردن اين افراد انقلاب ما زير سئوال نخواهد رفت؟
ثانيا ميزان حال فعلي افراد است جمله درستي هست. اما ملاك حال فعلي افراد چيست؟ چه حالي با چه رفتاري بايد انطباق داشته باشد تا ما بتوانيم حال فعلي افراد را ارزيابي كنيم؟ آيا ملاك نزديكي به رفتار محمود احمدي نژاد يا آيت الله خامنه اي هست يا حق؟
ثالثا مقايسه موسوي و كروبي با طلحه و زبير ابدا مقايسه درستي نيست. چون كه اولا اگر جايگاه امروز موسوي و كروبي را جايگاه طلحه و زبير تعريف كنيم پس بايد جايگاه آيت الله خامنه اي را نيز جايگاه اميرالمومنين امام علي (ع) امام اول شيعيان تعريف كنيم. آيا حقيقتا آيت الله خامنه اي جايگاه امام علي را دارد؟ آيا از عصمت امام علي برخوردار است؟ آيا ايشان در طول اين يكسال و نيم اخير خطايي نداشته و معصوم بوده است؟آيا آيت الله خامنه اي مثل هر انسان ديگري جايز الخطا نيست؟آيا درست است كه ايشان را در جايگاه حق مطلق قرار داد؟كساني كه مي گويند حرف رهبري در هر صورت حق است به من جواب بدهند كه حق را بايد با ايشان سنجيد يا ايشان را با حق؟
تا همينجا كفايت ميكنه.اميدوارم نظرم بدون سانسور منعكس بشه.اگه نويسنده وبلاگ يا سايرين نظري يا پاسخي در مورد اين نظر داشتند گوش مي كنم.ممنون.



[خط فاصله]

سلام
آدرسی نگذاشتی ولی من جواب را می گذارم برای دیگران. البته دو مورد اول را در وبلاگ و جواب دوستان داده ام




دوباره سلام.
اول ممنون از اينكه كامنتم بدون سانسور نمايش داده شد.
حقيقتش وبلاگ دارم اما چون ماهيتش كاملا اجتماعيه و اصلا دلم نميخواد اونجا بحثهاي سياسي مطرح بشه بخاطر همين آدرسش رو اينجا نمي ذارم.
اگه شما يا ساير دوستان جوابي به كامنتهام دارن يا نكته اي رو ميخوان بگن ميتونن در همين وبلاگ جواب بدن.
با هم كامنت خواهم گذاشت.
فعلا خدانگهدار.





سلام
ممنون که سر میزنی
جوابهای دوستان رو خودت میبینی. آخریش هم تردد ممنوع. که وقتی نتونست جوابی بده به من گفت وطن فروش و جالبه وقتی به خودش برگردوندم آتیشی شد.
و حتی جوابامو که به ضررش بود رو در وبلاگش پاک کرد. ولی عجب سوتیی داد
متاسفانه جوابی نیست که حداقل آدم رو به فکر فرو ببره. تنها امیدوارم که روزی جوابی از روی منطق ببینم نه اینکه از رو تعصب باشه و در آخر منو به سبز بودن متهم کنند. من طرفدار حقیقت هستم و اگر هر کدام ثابت شود همان میشوم
موفق باشی


+ نوشته شده در  یکشنبه هشتم اسفند 1389ساعت 1:8  توسط امید  | 

نظر و جواب نظر طلبه بانوی بسیجی

نظر و جواب نظر طلبه بانوی بسیجی

سلام.چه جالب!چه سوال قشنگی پرسیدید.
نمیدونم چقدرباتاریخ اشناهستید.
بنده خودم بدلیل شرایطم تاریخ روباتموم وجوددوست دارم.اولین کتاب تاریخی تشیع کتاب سلیم بن قیس هست.توی اون وچنکتاب معتبردیگه نوشته که وقتی اقامون امیرالمومنین علیه السلام رودست بسته بردن مسجد...4 نفربودن که باابابکربیعت نکردند وازبین اون 4تازبیر ازهمه تندتربود ومیخواست ابابکر وعمروبکشه!!!
پس چی شدکه چندسال بعدهمین زبیرتوی جمل کشته شد؟؟؟ 0این یه سندمهم برای عذراین آقایان سران فتنه)
کی میگه ماصداوسیماروقبول داریم.خائن ترین نهادمملکت همین صداسیماست
مسئله دیگه اینکه مگرحکومت اسلامی بجز6 سال حکومت علوی بقیش دست منافقین وکفارنبود(ازصدراسلام روعرض میکنم)پس میشه کشورماهم 22 سال بازیچه منافقین بشه.
نمیدونم چقدرباواژه ها وفعالیت های سیاسی آشنایی دارید.ولی خب توی سیاست مسئله هایی مثل عوام فریبی.جنگ نرم.تهاجم فرهنگی.شبیخون فرهنگی ولغزش خواص هست که هرکدوم هزاران هزاران صفحه تعریف داره.پس میشه کشوردراین حدهم به کشورنفوذکنه.
ضمنااقای هاشمی روهمون کتاب خاطراتش ونامه یبی سلام ووالسلامش کفایت میکنه.
همین آقای هاشمی توی مصاحبه شخصاگفته فرزندانم برای مملکت زحمت فراوان کشیدن.وسوال اینجاست که کدوم فرزندان؟؟ایافائزه ومهدی هاشمی رومیگه؟؟؟؟؟توی سایت همشهری دیدم.
شمامیگید:
             من نفهمیدم چه کسی مشخص کرده که اینها طلحه و زبیرند؟ پناهیان؟خاتمی؟حداد؟شما؟دادگاه؟
اگر اینطور  بود شک نکنید که آقا اعلام میکردند و چون اعلام نکردند از نظر من حرفهای شما و کسانی که آنها را طلحه و زبیرهای زمان می دانند نشان از حرف زور و بی منطق است و اگر اینها طلحه و زبیرهای زمان هستند و آقا اعلام نکرده دو حالت داره 1- ایشان دیگر نمی تونند ولی فقیه باشند( که بلاشک اینطور نیست) 2- مصلحت این است که چیزی نگوید ( که در اینصورت احدی حق قضاوت و افترا به آنان را ندارد
.بریدسایت دفتراقا توی فایل های سخنرانی وفیلم فیلم 14 خرداد 88 رودانلودکنید.بنده دقیقاخودم توی صحنی بودم که اقاسخنرانی کردن وبدون واسطه ی دوربین ایشون رومیدیدم وسخنرانی رومیشنیدم.توی همون سخنرانی هم ایشون مثال طلحه وزبیرروزدن.
التماس دعای فرج یاعلی.علیه السلام.




[خط فاصله]

سلام و ممنون از شرکت شما در بحث
با تاریخ آشنا نیستم ولی از داستان زبیر را خواندم. ولی اگر جوابهایم به دوستان را خوانده بودید متوجه میشدید که که اصلا قبول ندارم که اینان ضد ولایت فقیه باشند چه برسد به منافق بودن به قولی قیاس مع الفارق هست.
در مورد صدا وسیما حرف عجیبی زدی ولی کاملا قبول دارم خائن ترین است.
بیش از 20 سال حکومت دست منافقین واقعا خنده دار است و خواهش میکنم تعمق کنید و مقایسه های وحشتناک مسخره(شرمنده که از واژه مسخره استفاده میکنم) نکنید. در اینمورد حرفی ندارم و بهتر است که مطالعه ای عمیق داشته باشید
کاملا آشنایی دارم و به وجود جنگ نرم، عملیات روانی و ... آشنایی دارم که به همین خاطر هست که میگم در مورد آقایان رفسنجانی، موسوی ، خاتمی ، کروبی و... بیشتر مطالعه کنید تا این عملیات روانی شما را منحرف نکند
بله آقا مثال زد ولی بهتر است صحبتها و جوابهای منو در وبلاگ کامل بخوانید. ایشان موسوی و کروبی را گفتند؟ بر فرض اگر منظورشون آنها بود( به نظرم نبود) چه ربطی به هاشمی داره؟ چه ربطی به خاتمی داره؟ نه بهتره گرفتار عملیات روانی نشوی. راستی غفوری فرد حرفهای جالبی زده و همینطور مطهری که در وبلاگم هست

مجددا سلام
تمام حرفایی که زده شده یامیخوادزده بشه به یه مسئله بستگی داره:
شما..............ولایت فقیه روقبول داریدیانه..................
شما..............امام خامنه ای روقبول دارید یانه............[خونسرد]
التماس دعای فرج
یاعلی.علیه السلام.





سلام
ولایت فقیه رو قبول دارم ولی در کنارش فقط 14 معصوم رو قبول ذارم و بقیه معصوم نیستند
قبول داشتن و یا نداشتن ولی فقیه به نظرم ارتباطی به منافق یا منافق نبودن رفسنجانی، موسوی،کروبی ، خاتمی و .... ندارد.
من انتظار دارم وبلاگ رو یکبار کامل بخونید و در جاهایی که سوالاتم بی جواب مانده رو پاسخ دهید. من دنبال این هستم که به من ثابت کنند فتنه گرند(جدیدا که میگند منافق). مساله ولایت فقیه خارج از بحث وبلاگ هست و در ضمن مساله ای نیست که من و شما بتونیم در موردش بحث کنیم . بزرگان و فقها هنوز اختلاف نظر دارند آنوقت ما که باشیم که در موردش حرف بزنیم.

ممنون

+ نوشته شده در  شنبه هفتم اسفند 1389ساعت 19:10  توسط امید 

نظر و جواب نظر فالگوش

نظر و جواب نظر فالگوش

ببین دوست عزیز اگه واقعاً طالب حق و حقیقیتی ، از هموم گفته های دوستان می توونی حق و باطل رو به دست بیاری ، یعنی همون بصیرت ، که این روزها شده کالای نایابی که خیلی ها به دنبالشن!
اینکه به فرموده امام راحل ، معیار حال فعلی افراده نه گذشته شون.
اینکه اگه خاتمی و هاشمی و موسوی ، هرکدوم زمانی در این مملکت خدماتی داشته اند ، درسته ، ما هم منکر نمی شیم . اما آن زمان آنها با پشتوانه رأی مردمی به عنوان رییس جمهور این مملکت بودند و بر همه لازم بود که از آنها حمایت کنند ، حتی شخص رهبری . اما امروز آنها به این بهانه ، می خواهند کل نظام را غصب کنند ، آنها می گویند اگه مملکت و نظام و رهبر مطابق میل ما رفتار کردند ، همه چیز خوب است وگرنه ، تقلب شده! ، حکومت دیکتاتوریه! ، ولایت فقیه کجا بود ؟! و ... !!!
اگه به دنبال حقی، اندکی تعصبات رو کنار بگذار و با دیدی بازتر به اطرافت نگاه کن ، مطمئن باش همه دروغ نمیگن !!
یا علی ...




ممنون از نظرت
حرفهای دوستان کاملا یکطرفه و برداشت هایشان از صدا و سیماست. و حق هم دارند. و دلیل نمیشه حرفها و اخبار صدا وسیما درست و منطقی باشه. اینجاست که باید از بصیرت استفاده کرد. اینجاست که باید کلاهمون را قاضی کنیم. اینجاست که باید بفهمیم که دستهایی در کار است تا اینان را دشمن انقلاب و رهبری نمایش دهند. اینجاست که باید بفهمیم بعد از یک سال چرا مدارک تکمیل نشده ؟ اینجاست که باید گفت مگر ما دادگاه نداریم که آنها را محاکمه کنند؟اتفاقا اینجاست که باید تعصبات را کنار گذاشت ؟ اینجاست که باید پرسید اگر معترضین کم هستند چرا مجوز راهپیمایی صادر نمی شود تا با تعداد کمشون ضایع شوند؟ اینجاست که باید پرسید چرا تا کسی انتقاد میکند میشود ضد انقلاب؟ تا کسی انتقاد میکند دستگیر می شود. تا کسی حرف می زند دشنام می شنود . اینجاست که باید فکر کرد چرا خیلی ها مجبور به فرار از کشور می شوند؟ و .....
+ نوشته شده در  جمعه ششم اسفند 1389ساعت 19:39  توسط امید 

نظر و جواب نظر محسن

نظر و جواب نظر محسن

1-ملاک در افراد حال فعلی انان است. برای مثال می توان به زبیر اشاره کرد که در زمان پیامبر از خود رشادت های زیادی برای بالا نگه داشتن پرچم اسلام انجام داد ولی در نهایت....

2- این افراد کارهایی کردند که دشمن از دست ان ها خوشحال شد و توانست بدین سبب فشار های زیادی را به کشور و به لقتصاد مردم وارد کند.

3-این افراد قانون اساسی کشور مان را که در زمان خودشان نوشته شده بود زیر پا نهادند.

4- این افراد با گروه های بیگانه و منافق و با انواع شبکه های جاسوسی و ضد نظام همکاری کردند.

5-این افراد خود هم می دانستند تقلب دروغ است ولی به سبب شهوت قدرت سبب شدن تا کشور برای مدتی به صحنه های اشوب مبدل شود.

6- این افراد با خیانت به کشور سبب ریخته شدن خون های بسیاری شدند.

7.....


ممنون از پاسخ

1- مگر می شود این همه از بزرگان کشور به یکباره زبیر شوند؟ منطقی نیست

2- آنها به نیت خودشان خواسته اند دنبال حقشان باشند و شما در نظر بگیرید راست میگویند، ایا راه دیگری داشتند؟

3- بر فرض قانون اساسی زیر پا گذاشته شده است. مگه الان کسی از قانون تبعیت میکنه؟ مگه در قانون اساسی آزادی بیان وجود نداره؟ و خیلی از مسائل دیگه ، الان رعایت میشه؟

4- وقتی تمام امکانات برای یک طرف هست و طرف دیگه نتونه حرفش رو بزنه شما باشی چیکار میکنی؟

صدا و سیمای ما اجازه میدادند آنها آزادی بیان داشته باشند و حرفاشون رو بیاین در مقابل همه مردم بزنند؟ آنها تنها جایی رو که دیدند میتونند حرفاشون رو به گوش مردم برسانند آنجا بود. راه دیگری بود؟

5- این آقایون مدتهاست که دارای قدرتند و ندیده قدرت نیستند. موسوی مدتها از صحنه دور بود و همیشه در انتخابات دنبالش بودند که بیارنش و نمی آمد . اگر دنبال قدرت بود این همه مدت کنار میرفت؟

6- در کدام دادگاه محکوم شده اند که شما میگویید خیانت کرده اند. شاید و شاید خیانت در جایی دیگر باشد. نمیتونه اینگونه باشه؟ در کشور اسلامی کسی رو بدون محاکمه محکوم نمی کنند که اگر اینطور باشد که هست باید شک کرد.

7- -----------

+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اسفند 1389ساعت 20:11  توسط امید 

نظر و جواب نظر بسیجی خاکی

نظر و جواب نظر بسیجی خاکی

مردم خودشون می فهمند مواضع یک فرد رو که تغییر پیدا کرده و به ضد ولایت فقیه تبدیل شده. برای اون قشر از مردم که "ولایت فقیه رو قبول داشتن" شرط ماندن در سیاست این هست. این خیلی مهمه.




کی گفته اینان ضد ولایت فقیه هستند؟ یعنی جنابعالی فکر میکنی رفسنجانی ضد ولایت فقیه هست؟ یا بقیه؟
این حرف بیشتر شبیه جوک هست که بخوان بگن رفسنجانی ضد ولایت فقیه هست. اینها همان اخباریست که باعث شستشوی مغزی حزب اللهی های ما شده. این اخبار از کجا میاد؟ کدام یک از این آقایون مخالف ولی فقیه هستند؟ نا حالا چنین چیزی از آنها شنیده اید؟
متاسفانه از تعصب حزب الهی های ما نسبت به آقا استفاده میکنند و این تصور را برای آنان بوجود آورده اند که اینان ولی فقیه نمی خواهند.
البته من نظر و دیدگاه شخصی خودم رو میگم

برو مطالعه کن در حوزه علمیه. اصلا کاری به سیاست و این که کی رهبره ندارم. اقای هاشمی رفسنجانی موافق نظریه ی "رهبری شورایی" هست. برو از هر کی تو حوزه علمیه می خواهی بپرس. از آیت الله صانعی اصلا بپرس.




نیازی به مطالعه نداره ، برای اینکه اگر چنین بود در سال 68 به راحتی می تونست این نظریه شمارو اجرا کنه. خیلی راحت میتونست.
البته تکرار میکنم که طرفدار هیچکدام نیستم که فکر کنید دارم طرفداری رفسنجانی رو میکنم . گفتم که سیاست پدر مادر نمشناسه و کاملا اعتقاد دارم که این جمله صحیح هست
+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اسفند 1389ساعت 20:11  توسط امید 

نظر و جواب نظر دست نوشته های یک بسیجی دوران دفاع مقدس

نظر و جواب نظر دست نوشته های یک بسیجی دوران دفاع مقدس

سلام
تشکروسپاس ازحضورتان
حرف وسخن حضرتعالی درست ومنطقی است اما:افرادی که به هاشمی وسیدحسن بی رحمانه حمله میکنندافراطیونی هستندکه درحیات معمارکبیرانقلاب مجهول هویه بودندوازشدت بغضی که نسبت به امام رحمت الله علیه وحسادتی که نسبت به هاشمی داشتن ودارندمیخواهندانتقام بگیرند
امامسئله کروبی وموسوی جداست این دوآدم کوته فکرمیخواهندنظام ومملکت راقربانی امیال نفسانی وشیطانی خودبکنندواین رابدانیدکه خداازاین دونفروهمه مقصرین این فتنه نخواهدگذشت انشاالله
موفق باشید




سلام و ممنون از پاسخ
ولی همانهایی که به هاشمی و سیدحسن دشنام میدههند ، به کروبی و موسوی هم می گویند و همین باعث شده که به همه چی شک داشته باشم و تصورم این است که دستهای پشت پرده دنبال بهانه گیری از اینان و نابودیشان هستند.
وگرنه اینها به یکباره طلحه و زبیر نمی شوند
+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اسفند 1389ساعت 20:11  توسط امید 

نظر و جواب نظر طاها

نظر و جواب نظر طاها

خوبه حالا از سیاست بدت میاد

میزان حال فعلی افراد هست
عزیز دلم حال فعلی هر فردی رو خودش مشخص میکنه
با اعمالش با رفتارش با حرف زدنش
اینا هم خودشون به همه نشون دادن با این اعمال و رفتارشون
به نظر شما اگه من 20 سال تو مسجد اعتکاف کنم بعد بیام بیرون بزنم یک نفرو بکشم باید به احترام اینکه 20 سال معتکف بودم هیچ حرفی بهم نزنن
نه برادر من از این خبرا نیست
بعدم من احساس بدی نسبت به وبلاگ شما دارم
احساس میکنم شما هم از بطن فتنه بالا اومدی
خدا وکیلی مرد باش اینو تایید کن




[خط فاصله]

نه عزیز .  در شهرستانی هستم که صدا کسی در نمیاد و همه سرشون رو در برف کردند. از سیاست بیزارم و از سیاستمداران هم بیزار ولی دلیل نمیشه اطلاعاتم کم باشه آنهم در میانسالی . دلیل نمیشه چیزهای واضحی رو ببینم ولی نفهمم .
دلیل نمیشه در تلویزیون بر علیه کسیکه روزی سرارسازندگی مینامیدنش،
کسیکه از یاران نزدیک امام بود ، کسیکه در زمان رژیم شاه سالها در اسارت بود ، کسیکه در 32 سال گذشته از سیاست مداران کشور بوده و کسیکه هنوز هم آقا از وی بد حرف نمیزنه دشنام بشنوم آنوقت خودم رو به نفهمی بزنم که اینها برنامه نیست.
به همین راحتی کسانی که هیچ عقبه ای در انقلاب و جنگ ندارند بیایند و مرگ بر هاشمی سر دهند. نه عزیز نمیشه کور بود و ندید.
مرد هستم و میگم طرفدار هیچ سیاستمداری نیستم و تنها سعی میکنم واقعیتها رو ببینم. ومی خوام بفهمم اشتباه میکنم یا نه

 و اگر رفسنجانی ، سید حسن خمینی ، موسوی ، خاتمی ، کروبی و ... فتنه گر هستند وای بر ما که سالها اینان بر ما حکومت کردند و تازه الان کسانی آنها را لو میدهند که نه در انقلاب کاره ای بودند و نه در جنگ و نه در هیچ جای دیگر. اینها جای سوال دارد


سلام
من به سوال شما جواب دادم
شما به سوال من جواب ندادی!!!
عزیز دلم حال فعلی هر فردی رو خودش مشخص میکنه
با اعمالش با رفتارش با حرف زدنش
اینا هم خودشون به همه نشون دادن با این اعمال و رفتارشون
به نظر شما اگه من 20 سال تو مسجد اعتکاف کنم بعد بیام بیرون بزنم یک نفرو بکشم باید به احترام اینکه 20 سال معتکف بودم هیچ حرفی بهم نزنن؟
بعد هم ربطی نداره که شما تو شهرستان هستی یا تو پایتخت
به نظر شما به صرف اینکه یک نفر نه در زمان انقلاب بوده نه در زمان جنگ باید به او بگویند تو چون عقبه ای در انقلاب نداری پس ساکت شو و کاری نداشته باش که کی کار خوب می کنه کی بد کی ضد انقلاب شده کی هنوز با انقلاب هست؟؟؟




سلام
کدامیک از آنها مقابل انقلاب ایستاند و اتفاقا همه آنها میگویند که از اصل انقلاب بدور شده ایم .

از شما هم می پرسم مگه میشه این همه آدم بزرگ انقلاب ما به یکباره بشوند طلحه و زبیر؟ شما تاکنون به این فکر کرده اید شاید مسائلی پشت پرده باشد که باعث شده چنین اشخاصی در این وضعیت قرار بگیرند.
سوالی دیگر مگه ما مسلمان نیستیم. مگر نباید در مورد هر متهمی دادگاهی تشکیل شود و در آن دادگاه متهم یا مجرم میشود و یا تبرئه؟ الان در کدوم دادگاه اینان مجرم شناخته شده اند که یکسری می آیند و باید ها را تعیین میکنند که مثلا اعدام گردند.
مثلا پناهیان و خاتمی و بقیه حضراتی که شعار اعدام سر می دادند قاضی هستند؟
من می خوام بدونم مملکت مگه صاحب نداره؟ مگه دادگاه نداره؟ چرا باید در مملکت اسلامی ما با زور کارها پیش بره؟ بله عقبه داشتن مهمه . خیلی مهمه کسی در مورد رفسنجانی حرف بزنه در حالیکه در حد ایشون نیست.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+ نوشته شده در  دوشنبه دوم اسفند 1389ساعت 21:49  توسط امید 

نظر و جواب نظر مبارز

نظر و جواب نظر مبارز

سلام دوست عزیز...خوشحال شدم از سوالی که پرسیدی....

درسته در مورد هاشمی من هم موافقم و شایسته نیست اهانت و شعار مرگ بر هاشمی سر داد... و با این شعار کاملا مخالفم... اما در مورد کروبی و موسوی این طور نیست... اینها از عناصر نظام بودند و در عرصه های مختلف حضور داشتند البته بگذریم از اینکه همین جناب موسوی در همون نخست وزیری هم بازی درآوردند...که فعلا فرصتش نیست مطرح کنم...اما وقتی بعد یه مدت همین عناصر بزنن زیر میز و بدون منطق نظام رو زیر سوال ببرن و بدون هیچ استدلالی و به دلیل توهمات خودشون مردم رو به خیابونها بکشونن ... چه قضاوتی باید کرد؟
وقتی 8 ماه بل بیشتر کشور صحنه درگیری بشه و چندین نفر از مردم چه بسیجی ها چه معترضین کشته بشن و خسارتهای مادی و معنوی به تک تک افراد جامعه وارد بشه و تمام این اتفاقات به خاطر ادعای واهی تقلب در انتخابات باشه... پاسخگو کیه؟؟؟ آیا مسببان اصلی این وقایع مقصر نیستند... آیا کسانی که دلیل تقلب در انتخابات رو داماد لرستان بودن موسوی!!! میدونن مقصر نیستند؟؟
دوست دارم حرفات رو بشنوم تا ادامه بدم!

----------------------------------------------------------------

هاشمی هم مثل بقیه . نباید خدمات کسی فراموش بشه؟
چرا میگی توهم ؟ من وشما واقعا نمیتونیم از سیاست بالایی ها خبر داشته باشیم. و ما همه بر اثر اخبار و اعتقاداتمون قضاوت میکنیم ولی به خدا سیاست پدر مادر نمشناسه واقعیته. از کجا باید مطمئن بود تقلبی در انتخابات صورت نپذیرفته؟ شاید آنها راست میگویند. شاید در بین سران خبرهایی باشد؟ شاید حقیقت داشته باشه که آقا تحت فشار از سویی کسانی بوده که ......
خوب اگر این شایدها وجود داشته باشه آیا موسوی و کروبی و ... حق ندارند که دنبال نشان دادن حقیقت باشند؟
شاید جملیها الان در اطراف آقا باشند.
من جوابم رو نگرفتم که امثال خاتمی و پناهیان و... کجای این مملکت بودند که الان می آیند و در مورد چنین اشخاصی حرف می زنند؟
+ نوشته شده در  دوشنبه دوم اسفند 1389ساعت 20:30  توسط امید